2024 r. - Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - nieruchomości niezamieszkałe
Na podstawie art. 6c ust. 3c, 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 ze zm.),
Burmistrz Strzelec Opolskich
informuje właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie gminy Strzelce Opolskie, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy oraz zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą w trybie przetargu nieograniczonego na okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2027 r.
Zgodnie z uchwałą Nr VIII/43/2015 Rady Miejskiej w Strzelcach Opolskich z dnia 29 kwietnia 20215 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte są nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
Mając na uwadze powyższe właściciele nieruchomości niezamieszkałych, w terminie do dnia 15 lutego 2024 r. (tj. nie krótszy niż 60 dni od daty zamieszczenia niniejszej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej), mają możliwość:
1) odwołania oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia,
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem, przy czym w oświadczeniu właściciel nieruchomości zobowiązany jest wskazać gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne, wpisanego do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz dołączyć do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Oświadczenia są skuteczne od dnia 1 czerwca 2024 r. tj. od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
UWAGA
Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy prosimy składać do dnia 15.02.2024 r. na adres: Referat Zarządzania i Gospodarowania Odpadami Komunalnymi Urzędu Miejskiego w Strzelcach Opolskich, Pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie.
Druk oświadczenia do pobrania znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Strzelcach Opolskich https://bip.strzelceopolskie.pl/komunikaty_i_wykazy oraz na stronie www.odpady.strzelceopolskie.pl
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Oświadczenie o wyjściu z systemu -nieruchomości niezamieszkałe.pdf | 23-12-15 13:37 | 729.84KB | pobierz plik: Oświadczenie o wyjściu z systemu -nieruchomości niezamieszkałe.pdf | |
Zawiadomienie o przetargu - nieruchomości niezamieszkałe 2024 r. | 23-12-15 13:39 | 485.33KB | pobierz plik: Zawiadomienie o przetargu - nieruchomości niezamieszkałe 2024 r. |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H