Posiadając podpis elektroniczny można złożyć podanie nie przychodząc do urzędu
06 Maja 2008
Dostęp do strony możliwy jest również za pośrednictwem strony www.strzelceopolskie.pl lub www.strzelceopolskie.pl/bip/
- kategoria:
- Aktualności
Podanie opatrzone podpisem elektronicznym można złożyć w każdej chwili.
Bezpieczny podpis elektroniczny można zakupić wraz z niezbędnymi urządzeniami w kwalifikowanym podmiocie świadczącym usługi certyfikacyjne.
Aby korzystać z usług administracji publicznej za pomocą EBOI wystarczy zarejestrować się w systemie (założyć konto) oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Przetwarzane dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o ochronie danych osobowych.
Wg definicji, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (Dz.U.2005.200.1651 §2, pkt. 1), to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej. Urząd jest zobowiązany do poinformowania w BIP o adresie skrzynki podawczej oraz akceptowanych strukturach oraz zakresie użytkowym dokumentów.
Adresem skrzynki podawczej może być strona WWW urzędu umożliwiająca złożenie i podpisanie elektronicznego wniosku. Skrzynka podawcza przyjmując wniosek drogą elektroniczną ma obowiązek wygenerować i udostępnić Interesantowi urzędowe poświadczenie odbioru (definicja Dz.U.2005.200.1651 §2, pkt. 4) potwierdzające fakt przyjęcia dokumentu przez urząd.
Elektroniczna skrzynka podawcza powinna przyjmować dokumenty przygotowane zgodnie z zakresem użytkowym (zgodnie z opracowaną przez urząd schemą XSD). Urząd może przygotować własne schemy dokumentów lub skorzystać z tych udostępnianych przez inne podmioty.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H